Altijd de beste kwaliteit onderdelen

Van onze hobby, ons werk gemaakt.

Ouderwetse, echt serivce

Kunnen wij jou ergens mee helpen?

Meest gestelde vragen

Staat je antwoord er niet tussen? Laat het ons weten

1. Hebben jullie algemene reparatievoorwaarden?

Ja, die vind je hier.

2. Zit er een garantie op de reparaties?

Op alle door ons uitgevoerde reparaties krijg je 12 maanden garantie, met uitzondering van slijtage, vloeistofschade en  val-stoot schade.

Omdat we vertrouwen op onze vakkundige monteurs en onderdelen, kunnen wij bij elke reparatie 12 maanden garantie bieden.
Mocht er na een reparatie problemen ontstaan met het gerepareerde onderdeel, wordt dit kosteloos door ons hersteld.

3. Waarom verschilt de prijs voor het repareren per bedrijf?

Kwaliteit onderdelen

Uiteraard zijn onderdelen met van hoog kwaliteit duurder dan laag kwaliteit, maar niet alleen in prijs,  ook in het gebruik en de levensduur van het onderdeel merk je het al snel.

Onderdelen van laag kwaliteit wijken vaak enorm af en worden niet of nauwelijks getest. Hierdoor ontstaan vaak problemen met het onderdeel na de reparatie.
Deze onderdelen (copy) worden in grote aantallen voor lage prijzen verkocht waardoor de reparatie goedkoper uitvalt.

Je hebt niet voor niets zo’n duur toestel gekocht. Je wilt er natuurlijk niet op de kwaliteit achteruitgaan. Elk onderdeel waar wij mee repareren wordt uitvoerig na de productie bij de fabrikant getest, van uit daar komt het bij de leverancier die ook een check op verschillende punten uitvoert. Op het moment dat wij het toestel repareren testen wij het ook nog een keer. Hierdoor weten we zeker dat jij het best geteste reparatie-onderdeel in je toestel krijgt. Hierdoor maximaliseren wij jouw kwaliteit reparatie en minimaliseren wij problemen dat kunnen ontstaan. Daarnaast hebben wij zeer scherpe inkoopcondities voor onderdelen en kunnen je daarom ook de beste prijs voor reparatie aanbieden. Vaak goedkoper dan bij de rechtstreekse reparatiepunten van de fabrikant.

Snelheid

Wij vinden het belangrijk dat de reparatie snel wordt uitgevoerd. Hierdoor is onze bezetting van monteurs op de drukke momenten goed ingevuld zodat je snel weer met het gerepareerde toestel de winkel kan verlaten.

Grote voorraad

Een dag wachten tot je je toestel weer kunt gebruiken is niet van deze tijd, daarom hebben we van alle snel lopende reparaties alle onderdelen op voorraad. Hierdoor minimaliseren we de wachttijd.

Service

Wij staan bekend als een full-service bedrijf. Dit betekent dat je met al je technische vragen hier binnen kunt lopen. Vaak kunnen we dit kosteloos voor je oplossen.

4. Vervalt de garantie bij vloeistofschade?

Het interne gedeelte van je toestel bestaat uit heel veel kleine verschillende elektronische leidingen. Vloeistof geleid en zodra die twee dingen elkaar raken kan er door de enorme electrische druk kortsluiting ontstaan. Hierdoor is er een kans dat na de vloeistof behandeling je toestel gelijk of na een tijdje niet goed functioneert. Het is altijd een risico maar we hebben aantoonbaar veel ervaring in het reinigen en veel gelukkige klanten waarbij het toestel weer optimaal functioneert.

5. Zitten er kosten aan als de reparatie niet is gelukt?

Het kan in een extreem geval voorkomen dat het probleem niet te verhelpen is en wij er wel een lange tijd aan hebben gewerkt. Indien het ons niet lukt om het probleem te verhelpen dan kost het je niets tenzij het toestel waterschade heeft. Hier wordt je altijd vooraf over ingelicht.

6. Wat als er meer defect is aan mijn toestel?

Het kan in uitzonderlijke gevallen noodzakelijk zijn om een extra onderdeel te vervangen om je toestel weer goed te laten functioneren. Indien er extra kosten bij komen kijken dan overleggen we dat eerst met je,

1. Kan ik bij jullie parkeren?

Het betaald parkeren geldt op maandag tot en met zaterdag van 9.00 uur tot 18.00 uur en ook op vrijdagavond van 18.00 uur tot 21.00 uur. Op feestdagen is parkeren in Oldenzaal gratis. De feestdagen zijn: Nieuwjaarsdag, Koningsdag, tweede paasdag, tweede pinksterdag, 5 mei, Hemelvaartsdag en eerste en tweede kerstdag.

De betaalde parkeerplekken  in de binnenstad zijn verdeeld in twee zones. Op de parkeerplattegrond kunt u zien welke tarieven waar gelden. Je kunt betalen met muntgeld. Betalen met je mobiele telefoon kan ook.

Parkeertarieven zone 1 (groen):
  • 1e uur € 1,30
  • 2e uur € 1,30
  • 3e uur € 0,90
  • 4e uur € 0,90
  • De rest van de dag is gratis.
  • Dagtarief is € 4,40
Parkeertarieven zone 2 (blauw):
  • 1e uur € 1,20
  • 2e uur € 1,20
  • De rest van de dag is gratis.
  • Dagtarief is € 2,40

 

2. Kan ik tijdens de reparatie meekijken?

Ons werk is fantastisch en dat laten we graag aan je zien.! Wij repareren namelijk jouw toestel gewoon in de winkel zodat je mee kunt kijken hoe we het toestel weer helemaal naar behoren laten functioneren.

3. Kan ik ook zonder afspraak mijn toestel gelijk laten repareren?

De meeste smartphone reparaties duren (met uitzondering van extreme drukte) maximaal 20 minuten. Hiervoor kun je zonder afspraak binnenlopen. Echter kan het zijn dat het druk is waardoor het wat langer duurt. Als je er zeker van wilt zijn dat jouw toestel gelijk wordt gerepareerd, dan kun je het beste een afspraak maken.

Indien je een tablet of Mac brengt duurt de reparatie maximaal een werkdag.

4. Hoe lang duurt het repareren van mijn toestel?

De meeste smartphone reparaties duren (met uitzondering van extreme drukte) maximaal 20 minuten. Hiervoor kun je zonder afspraak binnenlopen. Echter kan het zijn dat het druk is waardoor het wat langer duurt. Als je er zeker van wilt zijn dat jouw toestel gelijk wordt gerepareerd, dan kun je het beste een afspraak maken.

Indien je een tablet of Mac brengt duurt de reparatie maximaal een werkdag.

5. Repareren jullie ook computers en laptops?

Wij repareren enkel computers en laptops van het merk Apple. Dus alle Macbook’s en iMac’s.
Van smartphones en tablets repareren wij wel alle merken.

6. Is mijn smartphone, tablet of mac bij waterschade nog te redden?

Je toestel is te redden, mits er snel en goed gehandeld wordt bij waterschade.

Zet het toestel zo snel mogelijk uit en laadt het toestel niet op!
Het is verleidelijk om te kijken of het toestel nog werkt, maar hier gaat het meestel onomkeerbaar mis! Er ontstaat namelijk kortsluiting zodra het toestel nog aanstaat of wordt opgeladen. Wacht niet te lang met actie ondernemen, hoe sneller u het toestel brengt, hoe groter de kans op succes!

Wat kunnen wij voor u doen?

Wij kunnen binnen 1 minuut controleren of jouw toestel gevaar loopt. Is dit niet het geval dan kun je met een gerust gevoel het toestel weer gebruiken.

Indien blijkt dat het toestel risico loopt, moeten we indien het nog zin heeft overgaan tot het reinigen.
Hierbij halen we het toestel compleet uit elkaar en chemisch reinigen we elk onderdeel en het moederbord. Nadat het een dag heeft gedroogd zetten we alle onderdelen weer terug op zijn plaats en testen we alle functies van het toestel. Hierbij maken we een taxatierapport die eventueel ook in te dienen is bij de verzekering.

Kosten waterschade?

De kosten voor een chemische reiniging zijn
Smartphone en tablet: €49,-
MacBook: €99,-

Indien er onderdelen moeten worden vervangen dan gaat dat altijd eerst in overleg.

Rijst mythe

Het internet staat er vol van: “Leg je toestel in ongekookte rijst”.
Rijst absorbeert inderdaad vocht, echter het probleem is dat het toestel compleet afgesloten is waardoor het water niet in de rijst kan trekken. Indien je dit eerst probeert gaat er kostbare tijd verloren die er aan het reinigen kon worden besteed.

Meer vragen

Contact informatie

Grootestraat 2, Oldenzaal(0541) 700 214service@setso.nl

Openingstijden

maandag13:00 - 18:00
dinsdag tot donderdag09:30 - 18:00
vrijdag09:30 - 21:00
zaterdag09:30 - 17:00
stefan_footer_ct

We staan voor je klaar

We zijn vandaag geopend vanClosed
  • 0541 700 214
  • Grootestraat 2, Oldenzaal
  • 06 23 23 83 83

Terugbelverzoek

Laat je gegevens achter, dan nemen wij binnen één werkdag contact met je op.